BESIP ZMĚNIL LOGO, VEDENÍ I KONCEPCI

 01.02.2011

BESIP – oddělení ministerstva dopravy zaměřené na prevenci v oblasti bezpečnosti provozu – po 44 letech změnilo své logo. Další aktuální změna se týká výměny šéfa BESIPu.
Preventivní kampaně BESIPu pod novým logem bude doprovázet také nový slogan: dosavadní "…pro život na silnici" nahradí naléhavější "…protože jde o život!". Zatímco někteří odborníci jsou z nového loga nadšení, jiní ho považují za amatérské. Za změnu se však postavil nový šéf BESIPu Ondřej Valenta: "Stávající logo již není tak silné a bylo přebito například značkou kampaně "Nemyslíš, zaplatíš". Výměna koresponduje s celkově novou koncepcí BESIP." Valenta, který v minulosti pracoval v oblasti public relations a působil i jako poradce náměstka ministra dopravy, v čele BESIPu vystřídal Zuzanu Ambrožovou.
Zmíněná nová koncepce zasáhne především kampaně BESIPu – kromě "Nemyslíš, zaplatíš" a kampaně "(Ne)zvratné osudy" všechny ostatní skončí a budou nahrazeny jinými, které by měly více zasáhnout cílové skupiny. Přehled nově plánovaných kampaní BESIPu najdete zde.

SPOČÍTEJTE SI VAŠI CENU

Pokračovat

Aktuality

Proběhla aktualizace testových otázek dle aktuálních legislativních změn.
Přejeme Vám krásný radostný rok 2024.
Novela zákona 361/2000 mimo jiné nabízí řídit vozidlo mimo autoškolu už od 17 let v doprovodu tzv. mentora.
Dnem 31.3. končí zimní období. Nechte zkontrolovat vozidlo po zimě. Přezujte na letní pneumatiky.
Přejeme Vám krásný radostný rok 2023.
Ptejte se

Poskytovatelem a odborným garantem služby:

Tomáš Pešek